poniedziałek, 17 lutego 2014

9. 33 tc i 5dc.

Byłam dziś u ginekolożki. Liliannka waży 2110g. Rośnie jak na drożdżach. Czy aby nie jest za duża? Lekarka powiedziała, że rozwija się prawidłowo i jej waga jest w normie. Ale ja i tak za bardzo wszystkim się przejmuję.
Coraz częściej brakuje mi oddechu, ściska mnie w klatce piersiowej. I coraz bardziej boję się porodu.
Mam tak beznadziejne sny, że lepiej w ogóle nie spać... niż później przez pół dnia być w podłym nastroju i przeżywać jak mrówka okres.










Mamy te dwa ostatnie komplety pościeli dla Lilki. Doradźcie Kochane który jeszcze wybrać? Nie mogę się zdecydować :)

14 komentarzy:

  1. Ja bym wzięła wesołe owieczki - śliczne są i mają takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie też te owieczki w wersji niebieskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez na owieczki stawiam! :))
    A co do wagi, to moja w tym tyg wazyla ok 3300g, dzien przed porodem miala cos okolo 4210g? A wyszla z waga 3510 w 38tyg+1 ;) Takze Lilka ma dobra wage, nie martw sie ;)

    A te dwa kompleciki super :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpiące misie i pszczółki :) Mam takie pieluchy flanelowe :)
    ps. nie stresuj się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owieczki zielono-niebieskie albo misie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczki niebieskie! Skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te łóżeczka ! Bradzo fajny jest tez komplet z owieczkami :-)
    Dziekuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam i zdrówka Ci życzę Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dwie ostatnie są piękne :)
    A wybrałabym jeszcze pszczółki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. omg super adorable bed sheets! my favorite is the giraffe one <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń